jueves, 14 de abril de 2011

TALA INDISCRIMINADA DE ÁRBORES EN “CECEBRE”


O Consello Local de EU rexeita a lapidación de decenas de árbores localizados nas inmediacións da fraga de Cecebre, este feito producese de un xeito indiscriminado destruindo parte da vexetación natural existente, deixando un impacto cheo de desolación producindo un paisaxe lamentable.


Para EU de Cambre, éste asunto merece unha atención especial, calqueira persoa con unha mínima sensibilidade e respeto co medioambiente, non pode quedar impasible ante a forma con que se está levando a cabo esta actuación.


A nosa formación política, quere manifestar den un xeito rotundo o noso malestar e rexeitamento polo deterioro dos valores naturais que debemos protexer; e non entendemos que, quenes teñen a obrigación de conservar e defender a natureza, permitan a destrucción do noso paisaxe natural.


Dende EU, facemos un chamamento o respeto, a educación é a profesionalidade na defensa dos bens naturais e denunciamos as actuacións que se veñen levando a cabo na mencionada zona; solicitamos o máximo respeto e sensibilidade a vexetación da fraga de Cecebre, que forma parte do noso patrimonio insustituible.


Os árbores deben ser protexidos para o disfrute da colectividade. A tal obxeto EU, demandará do Goberno Municipal de Cambre, que aborde este problema de forma inmediata, esixindo unha intervención radical, é se faga un requerimento as distintas administracións públicas que teñan competencia na materia para evitar a destrucción de tan preciado valor ecolóxico.


EU considera que actuacións tan negativas como a tala dos árbores, unido o progresivo deterioro da fraga, evidencia unha vez mais a desfachatez e prepotencia na realización dunha política nefasta na preservación de un dos nosos patrimonios mais preciados.


Consello Local de EU de Cambre

No hay comentarios: