La Xunta desoye a Cambre y mantiene la conexión con la vía ártabra en A Gándara
El director de la Axencia Galega de Infraestruturas alega que es el enlace con la AP-9 que ofrece "mayor seguridad viaria" y "menor afección" - Niega que incluya peaje
Redacción | Cambre 07.04.2017 | 03:06
Rotonda en Coiro, en la N-VI, donde ahora acaba la ártabra y desde donde partirá hacia Cambre y la AP-9. c.pardellas
La Xunta no tiene pensado dar marcha atrás en el trazado para conectar la vía ártabra con la autopista AP-9. El director de la Axencia Galega de Infraestruturas, Francisco Meléndez, rechazó ayer en el Parlamento la propuesta del Concello de Cambre de realizar el enlace en Cuatro Caminos y defendió que la alternativa de A Gándara ofrece "más seguridad viaria" y "menor afección". El responsable del organismo autonómico adujo que la propuesta del Concello supondría situar la incorporación de la vía ártabra a "tan solo un kilómetro de la bifurcación hasta Ferrol".
Francisco Meléndez realizó estas declaraciones en respuesta a una pregunta de En Marea sobre la posible implantación de un área de peaje. El director de la Axencia Galega de Infraestruturas negó que el proyecto constructivo incluya un área de peaje y, a preguntas de En Marea sobre la futura conexión con la autovía A-6, se limitó a decir que se mantiene para "una fase posterior".
Francisco Meléndez realizó estas declaraciones en respuesta a una pregunta de En Marea sobre la posible implantación de un área de peaje. El director de la Axencia Galega de Infraestruturas negó que el proyecto constructivo incluya un área de peaje y, a preguntas de En Marea sobre la futura conexión con la autovía A-6, se limitó a decir que se mantiene para "una fase posterior".
Los argumentos de la Xunta no convencen al Concello de Cambre. El Ayuntamiento ha presentado alegaciones al proyecto constructivo y plantea hasta cuatro alternativas por Cuatro Caminos. El Gobierno local que preside el independiente Óscar García Patiño acusa a la Xunta de incumplir las normativas de carreteras y del procedimiento administrativo en la tramitación del proyecto y alerta también del impacto a zonas de interés natural o patrimonial y del sobrecoste. El Concello adjunta además a sus alegaciones cerca de 1.700 firmas de vecinos contrarios al trazado elegido por el Gobierno gallego.
INICIATIVA PRESENTADA POLO GRUPO DE "EN MAREA" A PROPOSTA DA "ACDC-Son"
A MESA DO PARLAMENTO
O Grupo Parlamentar de En Marea, por iniciativa do seu deputado Antón Sánchez García e ao abeiro do artigo 155 do Regulamento da Cámara, presenta a seguinte pregunta para a súa resposta oral en Pleno, en relación ao proxecto de construción da Vía Ártabra.
Segundo o publicado no DOG Núm. 27 do Mércores, 8 de febreiro de 2017, en relación o ANUNCIO do 30 de xaneiro de 2017 polo que se somete ao trámite de información pública o proxecto de construción Vía Ártabra, treito: N-VI – AP-9, así como a relación individual de bens, dereitos e propietarios afectados polo proxecto referenciado (clave AC/04/156.01.4.1).
Existen dúbidas debido as manifestacións contraditorias realizadas polo Goberno do concello de Cambre e responsables da Xunta de Galicia; respecto a "unha área de peaxe" no lugar de A Gandara-Armental na parroquia de Pravio (Cambre), contemplado na memoria do proxecto. Responsables da Xunta de Galicia, manifestan que nos planos da planta de esta futura infraestrutura non figura, polo que a Consellería de Infraestruturas insiste en que o documento, salvo error, non contempla o dito peaxe. Tampouco levará área de servizo nin descanso.
Por este motivo o noso Grupo Parlamentar presenta a seguinte Pregunta para a súa resposta oral en Pleno:
-Poden informarnos si na área mencionada de enlace do vial da Vía ártabra coa autoestrada AP-9, no lugar de A Gandara-Armental en Pravio, vai estar dotada de un área de peaxe, e si o servizo será gratuíto?
No hay comentarios:
Publicar un comentario