lunes, 3 de agosto de 2009

NOTA INFORMATIVA DE “EU-IU” DE CAMBRE

EU-IU acusa o goberno de rentabilizar e capitalizar as súas propostas.

O Grupo Municipal de EU-IU quere manifestar a súa satisfación polo anuncio do novo goberno municipal de levar a cabo a proposta realizada por EU-IU sobre un Concurso de Ideas para o acondicionamento do Campo da Feira de Cambre e o seu entorno. Pero tamén “queremos denunciar a política oportunista do Goberno Municipal” nos últimos meses, baseada en alardear de obras e accións realizadas, a maioría delas presentadas pola nosa formación.

O recente anuncio do Acondicionamento do Campo da Feira, a cuberta da polideportiva de Pravio ou a creación de emprego foron iniciativas presentadas por EU-IU e posteriormente aprobadas, agora os responsdables do goberno alardean como si foran propostas que partiran dos seus propios grupos.

O Goberno de Cambre pretende paliar a carencia de propostas utilizando o traballo do noso Grupo, co fin de rentabilizalo en beneficio propio, motivado a súa incapacidade na xestión municipal.

EU-IU denuncia e denunciará esta política de malas prácticas que o único que fan e enturbiar mais ainda a vida municipal do concello, en función de intereses personais e partidistas que nada teñen que ver coa realidade existente do traballo institucional e corporativo en Cambre, considerando de frívola a súa maneira de actuar.

O noso Grupo lembrase que as súas propostas a parte de aprobalas, sean executadas, no caso do Campo da Feira pidelle o goberno que se teñan en conta os terminos nos cales foi aprobada a Moción presentada por EU-IU no pleno municipal do pasado mes de abril, relativa o asunto.

No hay comentarios: